Friday, January 31, 2020

کیا اذان کے لئے وضو کرنا ضروری ہے؟


?' Is it obligatory for a person to perform wudoo 








بِ̳̳سْ̳̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳مِ̳̳ ا̳ل̳ل̳ہِ̳̳ ا̳ل̳رَّ̳̳̳حْ̳̳مٰ̳̳نِ̳̳ ا̳ل̳رَّ̳̳̳حِ̳̳یْ̳̳مِ̳̳
ا̳ل̳سَّ̳̳̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ل̳اَ̳̳م̳ عَ̳̳لَ̳̳ي̳ـ̳ـْ̳̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳كُ̳̳م̳ وَ̳̳رَ̳̳حْ̳̳مَ̳̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ةُ̳̳ا̳ل̳ل̳هِ̳̳ وَ̳̳بَ̳̳رَ̳̳ك̳ـَ̳̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ا̳تُ̳̳ه̳

اذان کے لیے وضو ضروری نہیں ہے ۔ وضو کے بغیر بھی اذان دی جاسکتی ہے ، وضو کے ساتھ اذان مستحب ہے لیکن بغیر وضو اذان کی ممانعت کسی شرعئی نص سے ثابت نہیں اور نہ ہے اذان کے لیے وضو کی شرط قرآن و صحیح حدیث میں مذکور ہے ۔ اکثر لوگ درج ذیل حدیث سے استدلال کرتے ہوئے وضو کو اذان کے لیے واجب بتاتے ہیں :
"عن أبي هريرة، عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: «لا يؤذن إلا متوضئ»
 ’’نہ کوئی اذان دے مگر وہ جو با وضو ہو۔‘‘
(ترمذي، أبواب الصلاة، باب ما جاء في كراهية الأذان بغير وضوء)
المفردات:
(وله)؛ أي: وللترمذي.
(أيضًا)؛ أي: كما ضعَّف الحديث السابق المروي عن جابر رضي الله عنه.
 البحث:
هذا الحديث فيه انقطاعٌ؛ فقد رواه الزهري عن أبي هريرة، قال الترمذي: والزهري لم يسمع من أبي هريرة، والراوي عن الزهري ضعيفٌ.

ترمذی کی اس سند میں تین نقص ہیں : ولید بن مسلم کی تدلیس ، معاویہ بن یحییٰ صدفی کا ضعف اور زہری ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کے درمیان انقطاع ۔ لہٰذا یہ روایت ضعیف و کمزور ہے ۔ قابل احتجاج و استدلال نہیں۔
ھذا,واللہ تعالى أعلم,وصلى اللہ على نبینا محمد وآلہ وسلم وکتبہ: مسزانصاری

اِ̳̳نْ̳̳ اُ̳̳رِ̳̳یْ̳̳دُ̳̳ اِ̳̳لَّ̳̳̳ا̳ ا̳لْ̳̳اِ̳̳صْ̳̳لَ̳̳ا̳ح̳ مَ̳̳ا̳ ا̳سْ̳̳تَ̳̳طَ̳̳عْ̳̳تُ̳̳ وَ̳̳مَ̳̳ا̳ تَ̳̳وْ̳̳فِ̳̳یْ̳̳قِ̳̳یْ̳̳ اِ̳̳لَّ̳̳̳ا̳ بِ̳̳ا̳ل̳لّٰ̳̳̳ہِ̳̳
س̳ل̳م̳ك̳ ا̳ل̳ل̳ه̳ م̳ن̳ ك̳ل̳ ش̳ر̳ ج̳ز̳ا̳ك̳م̳ ا̳ل̳ل̳ه̳ ع̳ن̳ي̳ خ̳ي̳ر̳ ا̳ل̳ج̳ز̳ا̳ء̳ و̳ب̳ا̳ر̳ك̳ ا̳ل̳ل̳ه̳ ف̳ي̳ك̳م̳ و̳ن̳ف̳ع̳ ب̳ك̳م̳
وَ̳̳ا̳ل̳سَّ̳̳̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ل̳اَ̳̳م̳ عَ̳̳لَ̳̳ي̳ـ̳ـْ̳̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳كُ̳̳م̳ وَ̳̳رَ̳̳حْ̳̳مَ̳̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ةُ̳̳ا̳ل̳ل̳هِ̳̳ وَ̳̳بَ̳̳رَ̳̳ك̳ـَ̳̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ـ̳ا̳تُ̳̳ه̳

Post a Comment

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search